امداد خودرو کرمانشاه
امداد خودرو پارسیان غرب

خدمات پس از فروش کرمان موتور در کرمانشاه | نمایندگی کرمان موتور در کرمانشاه

امداد خودرو کرمان موتور در کرمانشاه

امداد خودروپارسیان غرب از دیگر خدمات تخصصی امداد خودرو کرمانشاه است که توسط مجموعه مدرن امداد ارائه میشود. این خدمات شامل تعمیر خودرو در محل، امداد باتری سیار، یدک کش، خودرو بر کفی و جرثقیل حمل خودرو میباشد.

خدمات امداد خودرو پارسیان غرب

امداد خودرو پارسیان غرب ، خدمات تخصصي و فني جامعي ارائه مي‌دهد. در كنار اين خدمات ويژه، مشكل خودرو شما به بهترين نحو ممكن در محل حل مي‌شود. در غير اين ‌صورت ماشين شما به شيوه‌اي امن و سريع به تعميرگاه مورد نظر منتقل مي‌شود.

امداد خودرو کرمان موتور کرمانشاه

در صورتی که خودروی شما دچار نقص فنی شده است، کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن نزدیک ترین امدادگر را به موقعیت شما اعزام کنیم.

امداد خودرو پارسیان غرب امدادي در دل جاده‌ها

امداد خودرو پارسیان غرب از شركت‌هاي متخصص و پيشرو در زمينه خدمات امداد خودرو كرمان موتور است. روزانه تعداد ماشين‌هاي زيادي كه نياز به تعمير فوري دارند و در راه، جاده و بزرگراه مانده‌اند به چشم مي‌خورد. با يك سفر كوچك در سطح استان نيز مي‌توان اين واقعيت را دريافت. امداد خودرو پارسیان غرب با تمام توان خود و بهره‌گيري از تجهيزات مدرن و اساسي، توانسته دغدغه اصلي رانندگان را برطرف كند.

برخي از خدمات ويژه امداد خودرو پارسیان غرب

مكانيك سيار در کرمانشاه : اولين مرحله بررسي خودرو شما توسط يك مكانيك ماهر در محل انجام مي‌شود. متخصصين و تكنسين‌هاي امداد خودرو پارسیان غرب با بررسي دقيق، اقدام به رفع مشكل خودرو شما مي‌كنند. اگر مشكل ماشين در محل قابل حل نباشد آن را به كمك تجهيزات مناسب به تعميرگاه منتقل مي‌كنند.

امداد باتري سيار در کرمانشاه : حتي مشكل خالي شدن باتري ماشين،‌ نمي‌تواند شما را از كار و زندگي باز دارد. امداد باتري سيار، در هر شرايطي خودرو شما را مجدد راه‌اندازي مي‌كند و شما مي‌توانيد بقيه روز را به خوبي و خوشي به امور روزانه خود بپردازيد.

حمل خودرو : گاهي طي تماس با امداد خودروهاي مختلف متوجه مي‌شويد آن‌ها تجهيزات لازم براي حمل خودرو شما را ندارند. مدل، اندازه و نوع ماشين در حمل آن مهم است. هر اتومبيلي روش حمل مخصوص به خود را دارد و نمي شود براي همه ماشين‌ها از تجهيزات يكسان استفاده كرد.

خودرو شما از هر مدلي باشد مي‌توانيد تنها طي يك تماس با امداد خودرو پارسیان غرب آن را حمل كنيد. يدك كش، خودرو بر، حمل خودرو با جرثقيل و خودرو بر كفي از تجهيزات اين امداد خودرو براي كمك به شماست.

خودرو هایی که امدادرسانی به آنها به شيوه‌ حرفه‌ای و مطمئن از طرف امداد خودرو پارسیان غرب انجام می‌شود شامل خودروهای شرکت سایپا، امداد خودرو هیوندا، امداد خودرو مدیران خودرو، تمامی خودروهای ایران خودرو، امداد خودروی بهمن موتور، امداد خودروی کرمان موتور، امداد خودروی ام جی، امداد خودرو پرشیا خودرو، امداد خودروی کارمانیا، امداد خودروی کیا موتورز، امداد خودروی میتسوبیشی و … است.

فرايند حمل و نقل خودرو شما به تعميرگاه به شيوه‌اي تخصصي و مدرن توسط مجموعه امداد خودرو پارسیان غرب انجام مي‌شود.

امداد کرمان موتور در کرمانشاه

امداد شبانه ‌روزي : در هر ساعت از شبانه روز در هر نقطه از کرمانشاه تنها كافي است با امداد خودرو پارسیان غرب تماس بگيريد. بنابراين وظيفه شما در لحظات نياز به امداد، داشتن شماره امداد خودرو پارسیان غرب و تماس با آن است. هميشه مجموعه ما را در كنار خود احساس كنيد و بدون كم‌ترين نگراني به دل جاده بزنيد.

امدادگران متخصص : متخصصين مجموعه ما بعد از بررسي يك سري از صلاحيت‌هاي عمومي و تخصصي انتخاب مي‌شوند. اين متخصصين بايد گواهي عدم سوء پيشينه، گواهي عدم اعتياد، گواهي پايان خدمت يا معافيت و گواهينامه پايه ۲ رانندگي را دارا باشند. پس از احراز صلاحيت‌هاي لازم فردي، در مركز، آموزش‌هاي خاص امداد، كمك رساني در حادثه و كمك‌هاي اوليه هلال احمر را نيز مي‌گذرانند

امداد خودرو کرمان موتور مطمئن كدام است؟

اميدواريم هيچ گاه ترس و اضطراب ناشي از خرابي ماشين در راه را تجربه نكرده باشيد. اما اگر در آن لحظات قرار بگيريد به خاطر بيرون آمدن از آن شرايط سخت ممكن است به هر شماره‌اي كه در تبليغات يا شبكه‌هاي مجازي ديده‌ايد زنگ بزنيد. آن‌گاه با كمال ناباوري با يك تكنسين نابلد مواجه مي‌شويد كه نه تنها توانايي حل مشكل اتومبيل شما را ندارد بلكه به مشكلات آن نيز مي‌افزايد.

هنگام مراجعه يك امداد خودرو، موارد بسياري ذهن مشتريان را درگير مي‌كند. از جمله اعتبار شركت، تخصص تكنسين، زمان رسيدن به محل، رسيدگي ويژه به مشكل خودرو و قيمت‌ها و تعرفه‌ها، همه جزء موارد مهم و مورد توجه يك شركت امداد به خودروهاست. پس به راستي چطور از همه نكات بالا اطمينان حاصل كنيم؟

امداد خودرو پارسیان غرب ، معتبر براي شما

امداد خودرو اصل و مطمئن در حين تماس، ‌از شما توضيحات لازم را مي‌پرسد. سپس مطابق با نوع مشكل ايجاد شده براي خودرو، متخصص مربوطه را به محل اعزام مي‌كند. اگر مشكل، قابل حل در محل باشد اقدامات لازم به صورت تخصصي انجام مي‌شود. اگر اين موارد ممكن نشد در مرحله بعد به كمك يدك‌كش مخصوص خودرو، اقدامات حمل ماشين به تعميرگاه انجام مي‌شود.

متخصص اعزام شده به محل با لباس مخصوص در مدت زماني بين ۲۰ الي ۳۰ دقيقه بسته به فاصله مكاني به محل مورد نظر مي‌رسد. سپس موظف به ارائه كارت شناسايي معتبر به شماست. متخصص اعزام شده تمام اقدامات لازم را با هماهنگي مركز امداد انجام مي‌دهد و مراتب را به صورت مداوم به اطلاع كارشناسان مركز مي‌رساند..

هزينه‌ های امداد خودرو پارسیان غرب چطور محاسبه مي‌شود؟

مراكز غير معتبر و جعلي از مقادير و هزينه‌هاي مختلف و بدون نظارت صحبت مي‌كنند. اما بايد بدانيد هزينه‌هاي يك امداد خودرو معتبر همچون امداد خودرو پارسیان غرب ،‌ طبق تعرفه اتحاديه تعيين مي‌شود. پرداخت هزينه امداد خودرو توسط دستگاه پوز در يدك كش‌ها باعث مي‌شود مشتري اطمينان يابد تنها هزينه استاندارد را پرداخت مي‌كند.

اين هزينه‌ها با توجه به مواردي مانند استفاده از يدك كش مطابق با نوع ماشين، مسافت طي شده براي حمل خودرو، حق ‌الزحمه تكنسين و … مشخص مي‌شود. كه البته اين پرداخت‌ها با نرخ مصوب بدون صرف كوچك‌ترين هزينه اضافي انجام مي‌شود.

امداد خودرو پارسیان غرب ، مطمئن و حرفه‌اي

با تمام توضيحاتي كه ارائه شد متوجه شديم شماره تماس يك امداد خودرو معتبر از جمله شماره تلفن‌هاي ضروري است كه هميشه بايد همراه داشته باشيم. در سفرهاي درون شهري و برون شهري هر كدام به نوعي، نياز به كمك امدادگران خودرو احساس مي‌شود. اگر به دنبال مركز معتبر امداد خودرو هستيد و نسبت به امور مربوط به اتومبيل خود حساسيد امداد خودرو پارسیان غرب را فراموش نكنيد.

امداد خودرو پارسیان غرب با تخصصي‌ترين شيوه ممكن به حل مشكل خودرو شما مي پردازد. از خدمات امداد خودرو پارسیان غرب بهره ببريد و با رضايت كامل از مجموعه ما، آن را به دوستان و آشنايان خود معرفي كنيد. امداد خودرو پارسیان غرب اميدوار است روزي برسد كه راننده هيچ خودرو خراب و آسيب‌ديده‌اي در هيچ نقطه‌اي از كشور دچار ترس و نگراني نشود. و خدمات لازم را در كوتاه‌ترين زمان و با كم‌ترين هزينه براي خودروي خود دريافت كند.

کپی رایت © امداد خودرو کرمانشاه 2024.